PREKIŲ PIRKIMO IR PASLAUGŲ TEIKIMO E-PARDUOTUVĖJE TAISYKLĖS
Aktuali Taisyklių redakcija 2023-04-04
Šios taisyklės, kartu su nurodytais dokumentais, nustato sąlygas, kuriomis pirkėjas gali įsigyti prekes internetu pardavėjo elektroninėje parduotuvėje www.torx.lt. Privatumo politika, kurioje pardavėjas aprašo asmens duomenų tvarkymo sąlygas, yra neatskiriama šių taisyklių dalis. Pirkėjas savo asmens duomenis pardavėjui turi teikti tik tada, kai jam yra suprantamos ir priimtinos visos Privatumo politikos sąlygos.
Naudojamos sąvokos
Elektroninė parduotuvė – tai internetinis pirkimo būdas, leidžiantis pirkėjui išsirinkti ir užsakyti prekes adresu www.torx.lt.
Taisyklės – tai šios prekių pirkimo-pardavimo internetu taisyklės, taikomos prekių įsigijimui adresu www.torx.lt.
Pardavėjas – UAB Emora, juridinio asmens kodas 145585748, PVM mokėtojo kodas LT455857412, kurios registruotas adresas yra Išradėjų g. 6, Šiauliai LT-78138. Informacija apie įmonę saugoma Lietuvos Respublikos VĮ „Registrų centras“ Juridinių asmenų registro Šiaulių filiale.
Pirkėjas – tai asmuo, galintis būti: 1) veiksnus fizinis asmuo; 2) nepilnametis nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų su tėvų ar globėjų sutikimu (jeigu nėra emancipacijos atvejo); 3) juridinis asmuo; 4) bet kuris šių asmenų įgaliotas atstovas.
Pirkėjas / Vartotojas – fizinis asmuo, veikiantis nesusijusiais su savo verslu, prekyba, profesija ar amatu tikslais, ketinantis sudaryti ar sudarantis sutartį vartojimo tikslu. Kai taisyklėse nurodoma nuoroda į Pirkėją / Vartotoją, tai taikoma tik šiam statusui, nebent būtų nurodyta kitaip.
Pirkėjas / Verslininkas – fizinis ar juridinis asmuo arba organizacija (ar jos padalinys), veikiantis savo verslo, prekybos, amato ar profesijos tikslais ir siekiantis sudaryti sutartį. Į šią kategoriją įtraukiami ir asmenys, veikiantys verslininko vardu arba jo naudai. Juridinis asmuo laikomas verslininku nepriklausomai nuo jo teisinės formos. Pirkėjas, perkantis prekes su PVM atskaita, taip pat laikomas verslininku.
Sutartis – tai prekių pirkimo-pardavimo susitarimas tarp Pardavėjo ir Pirkėjo, sudarytas pagal šias taisykles elektroninėje parduotuvėje.
Užsakymas – Pirkėjo išreikštas noras įsigyti pasirinktas prekes ir sumokėti jų kainą, nurodytą užsakyme, pagal taisyklėse numatytą tvarką.
Siunta – užsakytos prekės, pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu.
Asmens duomenys – bet kokia informacija, susijusi su fiziniu asmeniu, kurio tapatybė gali būti tiesiogiai arba netiesiogiai nustatyta pagal asmens kodą ar kitus fizinius, ekonominius, socialinius ar kultūrinius požymius.
Paskyra – tai pirkėjo registracijos elektroninėje parduotuvėje patvirtinimas, kuriame saugomi jo duomenys (įskaitant asmens duomenis) ir užsakymų istorija.
Privatumo politika – tai Pardavėjo patvirtintas dokumentas, nustatantis pagrindines asmens duomenų rinkimo, kaupimo, tvarkymo ir laikymo taisykles.
Pardavėjo padaliniai – Pardavėjui priklausantys padaliniai, kuriuose Pirkėjas gali nemokamai atsiimti užsakytas prekes. Šių padalinių adresai: Išradėjų g. 6, Šiauliai LT-78138
1.1. Taisyklės taikomos visoms dėl Prekių elektroninėje parduotuvėje įsigijimo tarp Pardavėjo ir Pirkėjo sudaromoms Sutartis ir yra šių Sutarčių sąlygomis.
1.2. Prieš Pardavėjui pateikdamas Užsakymą įsigyti Elektroninėje parduotuvėje parduodamas Prekes, Pirkėjas turi detaliai susipažinti su Taisyklėmis ir nustatyta tvarka patvirtinti, kad Taisyklių sąlygos jam yra suprantamos ir priimtinos.
1.3. Taisyklės jose nustatyta tvarka gali būti keičiamos, todėl kiekvieną kartą prieš užsakant Prekes Pirkėjas turi susipažinti su Prekių užsakymo dieną galiojančių Taisyklių sąlygomis.
1.4. Užsakymą Pirkėjas turi pateikti tik įsitikinęs, kad visos Taisyklių bei Privatumo politikos sąlygos jam yra aiškios, suprantamos ir priimtinos. Jei Pirkėjas turi bet kokių su Taisyklių ir /ar Privatumo politikos sąlygomis susijusių klausimų, jis negali patvirtinti, kad Taisyklės bei Privatumo politika jam yra suprantamos ir priimtinos. Šiuo atveju Pirkėjui rekomenduojama iškilusių klausimų išsiaiškinimui susisiekti su Pardavėju jo nurodytais kontaktiniais adresais.
1.5. Pirkėjas patvirtindamas, kad Taisyklių sąlygos jam yra suprantamos ir priimtinos, tuo pačiu patvirtina, kad turi reikiamą veiksnumą ir turi teisę registruotis ir pirkti prekes internetu.
2.1. Pirkimo-pardavimo sutartis tarp pirkėjo ir pardavėjo laikoma sudaryta nuo tada, kai pirkėjas elektroninėje parduotuvėje pasirenka norimas prekes, įveda visus reikiamus duomenis sutarčiai sudaryti, pasirenka prekių pristatymo būdą ir, patvirtinęs, kad jam aiškios ir priimtinos taisyklių bei privatumo politikos sąlygos, paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“.
2.2. Vieno užsakymo elektroninėje parduotuvėje suma turi būti ne mažesnė nei 9,99 Eur (transportavimo išlaidos neįskaičiuotos), jeigu suma mažesnė, taikomas papildomas administravimo mokestis 1,99 Eur.
2.3. Paspaudus mygtuką „Patvirtinti užsakymą“, pirkėjas įsipareigoja sumokėti pardavėjui už prekes.
2.4. Pardavėjas, gavęs užsakymą, išsiunčia patvirtinimą pirkėjo nurodytu el. pašto adresu.
2.5. Jei kyla klausimų dėl užsakymo informacijos, pardavėjas turi teisę susisiekti su pirkėju užsakyme nurodytais kontaktais. Tokiu atveju prekių pristatymo terminas pradedamas skaičiuoti nuo susisiekimo dienos. Pardavėjas gali anuliuoti užsakymą, jei:
Nepavyksta susisiekti su pirkėju per dvi darbo dienas po užsakymo gavimo,
Pirkėjas nepateikia papildomai prašomos informacijos arba
Pirkėjas nesutinka leisti tikrinti jo asmens duomenų.
2.6. Jei dėl techninės klaidos pardavėjas negali parduoti užsakytos prekės, per dvi darbo dienas nuo užsakymo gavimo pirkėjui išsiunčiamas pranešimas, kad užsakymas nepatvirtintas ir nevykdomas. Už tokius užsakymus sumokėtos sumos grąžinamos per septynias darbo dienas, naudojant tą patį mokėjimo būdą, kurį pirkėjas pasirinko mokėdamas, nebent pirkėjas sutinka su kitu būdu, kuriam netaikomi papildomi mokesčiai.
2.7. Paruošus prekes perdavimui, pardavėjas patvirtina užsakymą, išsiųsdamas pirkėjui el. laišką ir/arba SMS žinutę, patvirtinančią, kad prekės parengtos atsiėmimui pasirinktame pardavėjo padalinyje arba išsiųstos pirkėjo nurodytu adresu.
3. Pirkėjo teisės
3.1. Pirkėjas, vadovaudamasis šiomis taisyklėmis, turi teisę įsigyti prekes, parduodamas elektroninėje parduotuvėje.
3.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti užsakymo šiose taisyklėse nustatytais atvejais ir sąlygomis.
3.3. Pirkėjas turi teisę atsisakyti sutarties, laikydamasis taisyklėse numatytų pagrindų ir tvarkos.
3.4. Pirkėjas turi teisę keisti arba grąžinti įsigytas prekes laikydamasis taisyklių reikalavimų.
3.5. Pirkėjas turi ir kitas teises, numatytas šiose taisyklėse, privatumo politikoje ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose.
4. Prekių kainos, apmokėjimo būdai ir terminai
4.1. Elektroninėje parduotuvėje prekių kainos pateikiamos eurais, įskaitant tuo metu galiojantį PVM, nustatytą teisės aktais.
4.2. Pirkėjas gali apmokėti už užsakymą vienu iš parduotuvėje siūlomų atsiskaitymo būdų.
4.3. Pirkėjas, patvirtindamas Taisykles, sutinka gauti prekių pirkimo dokumentus, tokias kaip PVM sąskaitas faktūras, elektroniniu paštu, kurį jis nurodė registracijos metu. Šios sąskaitos jam pateikiamos po užsakymo įvykdymo per 1–30 kalendorinių dienų laikotarpį. PVM sąskaita faktūra išrašoma prekės atsiėmimo ar pristatymo kurjeriui dieną.
4.4. Kai užsakymas jau patvirtintas, prekių kaina negali keistis, nebent ji keičiasi dėl techninės informacinių sistemų klaidos, akivaizdžios skaičiavimo klaidos arba kitų objektyvių, nuo pardavėjo nepriklausančių priežasčių. Jei pirkėjui tokia kainos korekcija yra nepriimtina, užsakymas anuliuojamas ir pirkėjui grąžinamos sumokėtos lėšos.
4.5. Elektroninėje parduotuvėje nurodytos prekių kainos galioja tik perkant internetu adresu www.torx.lt ir apima PVM mokestį. Kainos, pateiktos internetinėje parduotuvėje, netaikomos perkant prekes kitais būdais.
5. Prekių pateikimas ir Pirkėjo pareigos priimant Prekes
5.1. Užsakydamas prekes, Pirkėjas turi pasirinkti vieną iš parduotuvėje siūlomų prekių gavimo būdų.
5.2. Prekių atsiėmimas pardavėjo padalinyje yra nemokamas.
5.3. Pirkėjas turi atsiimti prekes pardavėjo padalinyje per 3 darbo dienas, jei neatsiskaitė iš anksto, arba per 7 darbo dienas, jei apmokėjo užsakymą iš anksto. Prekes atsiimti gali tik pats Pirkėjas arba Užsakyme nurodytas asmuo, pateikdamas asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą).
5.4. Jei pardavėjas siūlo prekių pristatymą Pirkėjo nurodytu adresu, paslaugos sąlygos ir kaina pateikiamos užsakymo metu. Pristatymo kaina priklauso nuo prekių svorio ir pristatymo vietos. Prekes pristato pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas.
5.5. Pirkėjas turi nurodyti tikslų pristatymo adresą ir priimti prekes asmeniškai, pateikdamas tapatybės dokumentą. Jei Pirkėjas negali priimti prekių pats, o jos pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų dėl pristatymo netinkamam asmeniui.
5.6. Prekių pristatymo paslauga apima:
5.7. Atsiimdamas prekes, Pirkėjas turi kartu su pardavėju arba jo atstovu patikrinti siuntos būklę (pakuotę, kiekį, kokybę, komplektaciją) ir pasirašyti perdavimo dokumentą ar duomenų kaupiklyje. Jei pasirašoma be pastabų, laikoma, kad prekės perduotos be akivaizdžių trūkumų ar komplektacijos neatitikimų. Jei Pirkėjas pastebi išorinius prekių pažeidimus ar komplektacijos neatitikimus, privalo tai pažymėti dokumente arba surašyti neatitikimų aktą dalyvaujant pardavėjo atstovui. Neatlikus šių veiksmų, pardavėjas neprisiima atsakomybės už pažeidimus, nesusijusius su gamykliniu broku, ar už komplektacijos neatitikimus, jei jie pastebimi išoriniu apžiūrėjimu.
6. Prekių pateikimo (perdavimo) terminai
6.1. Užsakant prekes elektroninėje parduotuvėje, prekės aprašyme ir krepšelyje pateikiami tik preliminarūs jų pateikimo terminai.
6.2. Pardavėjas, susisiekęs su Pirkėju, individualiai suderina tikslų užsakytų prekių pristatymo laiką ir kitas sąlygas. Suderinti terminai ir sąlygos yra nurodomi užsakymo patvirtinime (žr. Taisyklių 2.7 punktą).
6.3. Jei Pardavėjas nepateikia prekių patvirtintame užsakyme nurodytu laiku ir šalys nesutaria dėl papildomo pristatymo termino, Pirkėjas gali atsisakyti prekių ar sutarties, apie tai informuodamas Pardavėją raštu. Tokiu atveju Pirkėjui sumokėtos sumos grąžinamos per septynias (7) darbo dienas nuo raštiško pranešimo apie atsisakymą gavimo dienos. Grąžinimas atliekamas tokiu pačiu būdu, kokiu Pirkėjas atliko mokėjimą, nebent Pirkėjas aiškiai sutiko dėl kito būdo be papildomų išlaidų.
6.4. Pardavėjas nėra atsakingas už prekių pateikimo termino pažeidimus, jei prekių pristatymo vėlavimą lemia trečiųjų šalių, nepriklausomų nuo Pardavėjo, veiksmai arba Pirkėjo aplinkybės.
7. Prekių neatsiėmimo / nepriėmimo pasekmės
7.1. Jei Pirkėjas neatsiima prekių Taisyklėse nustatytais terminais, įskaitant atvejus, kai prekes nepriima Pirkėjo nurodytu adresu, Pardavėjas:
7.1.1. Jei Pirkėjas jau sumokėjo už prekes, įskaitant pristatymo išlaidas, Pardavėjas susisieks su Pirkėju, kad sutartų kitą prekių pristatymo laiką ar būdą. Jei nepavyksta susisiekti su Pirkėju arba jis vis tiek neatsiima prekių, jos grąžinamos Pardavėjui, užsakymas anuliuojamas, o Pirkėjui grąžinami sumokėti pinigai, atskaičius banko mokesčius, kuriuos taiko bankas už atliktus pavedimus, taip pat pristatymo išlaidas.
7.1.2. Jei Pirkėjas nebuvo sumokėjęs už prekes, Pardavėjas, informuodamas Pirkėją nurodytais rekvizitais, anuliuoja užsakymą.
8. Nuosavybės teisių ir Prekių atsitiktinio žuvimo ar sugedimo rizikos perėjimo Pirkėjui momentas
8.1. Nuosavybės teisė į prekes ir atsitiktinio jų žuvimo ar sugedimo rizika Pirkėjui pereina nuo to momento, kai prekės faktiškai perduodamos Pirkėjui arba bet kuriam kitam asmeniui, priimančiam prekes Pirkėjo nurodytu adresu.
8.2. Jei prekės pristatomos ir perduodamos Pirkėjo nurodytu adresu, laikoma, kad jos perduotos Pirkėjui, nesvarbu, ar prekes faktiškai priima Pirkėjas, ar kitas asmuo, priėmęs prekes nurodytu adresu.
8.3. Jei Pardavėjas siūlo ir Pirkėjas pasirenka prekių pristatymo paslaugą Pirkėjo nurodytu adresu, Pirkėjas užsakymo metu gali nurodyti, kad prekės turi būti perduotos tik jam asmeniškai. Tokiu atveju Taisyklių 8.2 punkte numatyta nuostata netaikoma.
9. Prekių kokybės garantija ir tinkamumo naudoti terminas
9.1. Elektroninėje parduotuvėje pateiktos prekių techninės charakteristikos, saugos duomenų lapai, tinkamumo naudoti terminai, saugojimo sąlygos ir kokybės garantijos informacija yra nurodyta gamintojo svetainėje arba kiekvienos prekės aprašyme.
9.2. Jei teisės aktai nustato prekių tinkamumo naudoti terminą, Pirkėjas privalo prieš pirkdamas įsitikinti, kad turės galimybę naudotis prekėmis iki šio termino pabaigos.
9.3. Pardavėjo teikiama prekės kokybės garantija neturi įtakos Pirkėjų / Vartotojų teisėms, kurias suteikia teisės aktai, jei jie įsigyja prekę, kuri neatitinka kokybės standartų.
9.4. Prekių atvaizdai ir įpakavimas elektroninėje parduotuvėje yra tik pavyzdiniai. Rinkdamasis prekes, Pirkėjas turėtų remtis tik tais aprašymais, kurie nurodyti 9.1 punkte.
10. Teisė atsisakyti pirkimo-pardavimo Sutarties, prekių grąžinimo ir keitimo tvarka
10.1. Pirkėjas / Vartotojas turi teisę per 30 dienų atsisakyti Sutarties be jokios priežasties, apie tai informuodamas Pardavėją vienu iš šių būdų:
10.1.1. užpildydamas „Pavyzdinę sutarties atsisakymo formą“;
10.1.2. pateikdamas aiškų pranešimą, kuriame išdėstytas jo sprendimas atsisakyti Sutarties.
10.2. Pranešimas apie Sutarties atsisakymą siunčiamas el. paštu info@torx.lt arba info@emora.lt. Pardavėjas, gavęs šį pranešimą, nedelsdamas išsiunčia Vartotojui patvirtinimą apie pranešimo gavimą.
10.3. Pirkėjas / Vartotojas negali pasinaudoti teise atsisakyti Sutarties be priežasties per 30 dienų, jei sudarė sutartį, nurodytą Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 2 dalyje, arba neįvykdė Taisyklių 10.6. punkte numatytų sąlygų.
10.4. 30 dienų terminas, per kurį galima atsisakyti Sutarties, skaičiuojamas:
10.4.1. kai pirkimo-pardavimo Sutartis sudaroma – nuo tos dienos, kai Pirkėjas arba jo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna užsakytą Prekę;
10.4.2. jei Pirkėjas užsakė daugiau nei vieną Prekę ir jos pristatomos atskirai – nuo tos dienos, kai Pirkėjas arba jo nurodytas asmuo gauna paskutinę iš užsakytų Prekių;
10.4.3. jei Prekės pristatomos skirtingomis partijomis arba dalimis – nuo tos dienos, kai Pirkėjas arba jo nurodytas asmuo gauna paskutinę partiją;
10.4.4. jei Sutartis sudaroma dėl reguliaraus Prekių pristatymo – nuo tos dienos, kai Pirkėjas arba jo nurodytas asmuo gauna pirmąją Prekę.
10.5. Jei Pirkėjas / Vartotojas atsisako pirkimo-pardavimo Sutarties, kol Prekė dar nebuvo jam pristatyta, Pardavėjas tokį atsisakymą registruoja kaip Užsakymo atmetimą ir informuoja Pirkėją jo nurodytu el. pašto adresu.
10.6. Pirkėjas / Vartotojas gali atsisakyti Sutarties per 30 dienų ir grąžinti jam jau perduotas Prekes tik tuomet, jei nebuvo praleistas grąžinimo terminas ir jei Prekė atitinka 10.7 punkte nurodytas sąlygas.
10.7. Grąžinama Prekė turi būti nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistas įpakavimas, etiketės ir kt.), taip pat turi būti nenaudota ir tvarkinga originalioje pakuotėje (su instrukcijomis bei garantiniais dokumentais, jei jie buvo pristatyti). Grąžinamos Prekės turi būti su visais priedais, su kuriais ir buvo parduotos. Grąžinama Prekė turi būti standartinė, nuolat laikoma Emora sandėliuose (ženklinta ikona ir užrašu pristatymas "1 - 2 d.d."). Ji neturi būti užsakyta iš gamyklos ir pritaikyta pagal kliento pageidavimus (pagal LR civilinio kodekso 6.22810 straipsnį).
10.8. Jei Pirkėjas / Vartotojas atsisako Sutarties ir grąžina Prekes, jam per septynias (7) darbo dienas nuo Sutarties atsisakymo arba Prekių grąžinimo (priklausomai nuo to, kas įvyksta vėliau) grąžinama visa už Prekę sumokėta suma ir pristatymo išlaidos (jei buvo taikytos).
11. Pirkėjo teisės įsigijus netinkamos kokybės Prekes
11.1. Jei Pirkėjas įsigijo netinkamos kokybės Prekes ir jas grąžino Pardavėjui per Prekių įsigijimo dokumente nurodytą Prekės kokybės garantijos laikotarpį, jis turi teisę pasirinkti iš šių galimybių:
11.1.1. reikalauti, kad Pardavėjas nemokamai pašalintų Prekės trūkumus per protingą laiką, jei tai įmanoma;
11.1.2. kad Prekė būtų pakeista tinkamos kokybės analogiška Preke, išskyrus atvejus, kai trūkumai yra menki arba jie kilo dėl Pirkėjo kaltės;
11.1.3. jei Pirkėjas negali pasinaudoti pirmomis dviem galimybėmis dėl objektyvių priežasčių ir netinkamos kokybės Prekės negalima naudoti pagal paskirtį, jis gali reikalauti grąžinti sumokėtą Prekės kainą ir atsisakyti Sutarties.
11.2. Pirkėjas privalo informuoti Pardavėją apie norą grąžinti netinkamos kokybės Prekę el. paštu info@torx.lt arba info@emora.lt . Pranešime turi būti nurodytas Užsakymo numeris, grąžinama Prekė ir nurodyti Prekės kokybės trūkumai.
11.3. Pirkėjas, pateikdamas prašymą, gali pasirinkti tik vieną iš teisių gynimo priemonių, nurodytų 11.1 punkte. Pasirinkimas turi būti pareikštas grąžinant Prekę.
11.4. Jei Pardavėjas privalo grąžinti Pirkėjui už nekokybiškas Prekes sumokėtą kainą, pinigai už nekokybiškas Prekes, taip pat pristatymo ir grąžinimo išlaidos grąžinamos per 7 darbo dienas po to, kai Pardavėjas gavo pranešimą apie netinkamos kokybės Prekę ir Pirkėjas ją grąžino.
11.5. Pretenzijos dėl netinkamos Prekių kokybės nebus tenkinamos, jei Prekės buvo sugadintos tyčia arba dėl neatsargumo (pvz., paveiktos cheminių medžiagų, vandens, ugnies, aukštos temperatūros, aštrių objektų ir pan.), jei buvo pažeistos naudojimo ar saugojimo taisyklės, arba jei Prekės buvo naudojamos netinkamai arba ne pagal paskirtį.
12. Prekių keitimas ir grąžinimas, jei pristatomos netinkamos Prekės
Jei Pirkėjui buvo pristatytos Prekės, skirtingos nuo užsakytų, jis turi nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 7 darbo dienas, informuoti Pardavėją el. paštu info@torx.lt arba info@emora.lt . Pardavėjas įsipareigoja savo sąskaita pasiimti netinkamas Prekes ir pakeisti jas tinkamomis. Jei Pardavėjas neturi užsakytų Prekių, jis grąžina Pirkėjui už jas sumokėtus pinigus. Šie pinigai grąžinami per 7 darbo dienas po to, kai Pirkėjas grąžina netinkamas Prekes.
13. Tinkamos kokybės Prekių keitimo ir grąžinimo taisyklės
13.1. Pirkėjas / Vartotojas turi teisę keisti įsigytas Prekes per 30 dienų nuo jų gavimo, jei prekės atitinka 10.7. punkte nurodytas sąlygas. Keičiant Prekes, jei susidaro kainų skirtumas, Pirkėjas privalo atsiskaityti už skirtumą. Pranešimas apie ketinimą pasinaudoti šia teise ir nurodytos grąžinamos Prekės turi būti siunčiami el. paštu info@torx.lt arba info@emora.lt
13.2. Pirkėjui / Vartotojui tinkamos kokybės Prekės gali būti keičiamos ir grąžinamos, jei jos atitinka 10.7. punkte nurodytas sąlygas, remiantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu.
14. Prekių ir pinigų grąžinimo tvarka
14.1. Pirkėjas gali grąžinti Prekes tik tuo atveju, jei nebuvo praleistas Taisyklėse nurodytas grąžinimo terminas.
14.2. Grąžindamas Prekes, Pirkėjas privalo nurodyti siuntėjo adresą ir tinkamai supakuoti Prekes, kad jos nebūtų pažeistos siuntimo metu. Pardavėjas neturi įsipareigojimo grąžinti pinigus už Prekes, kurios buvo pažeistos per siuntimą.
14.3. Pirkėjas gali grąžinti Prekes tiek pristatydamas jas į Pardavėjo padalinius, tiek per kurjerius ar paštu. Prekes būtina grąžinti adresu, nurodytame Pardavėjo pateiktame pranešime apie sutarties atsisakymo gavimą. Sunkių prekių grąžinimo tvarka turi būti suderinta su Pardavėju telefonu arba el. paštu info@torx.lt arba info@emora.lt arba Pirkėjas jas gali pristatyti tiesiogiai į Pardavėjo padalinį. Grąžinimo transportavimo kaštus apmoka Pirkėjas, tačiau jei grąžinimo priežastis yra gaminio brokas, ne dėl Pirkėjo kaltės, tuomet šias išlaidas padengia Pardavėjas.
14.4. Jei Taisyklėse nenurodyta kitaip, grąžinant pinigus, Pardavėjas naudos tą patį mokėjimo būdą, kurį naudojo Pirkėjas, nebent Pirkėjas sutiko dėl kito būdo ir nepatiria papildomų išlaidų. Jei Pirkėjas už Prekes mokėjo grynaisiais, jis sutinka, kad pinigai būtų grąžinami į jo banko sąskaitą, išskyrus atvejus, kai sutariama kitaip.
14.5. Jei Pirkėjas pasirinko kitą, nei Pardavėjas siūlė, pigiausią grąžinimo būdą, papildomos išlaidos negrąžinamos.
14.6. Pinigai už grąžintą Prekę ar atšauktą užsakymą bus pervedami bankiniu pavedimu per 7 darbo dienas nuo Prekės grąžinimo ar užsakymo atšaukimo.
15. Atsakomybė
15.1. Pirkėjas yra atsakingas už visų jam pateiktų duomenų, įskaitant asmens duomenis, teisingumą. Jeigu Pirkėjas pateikia neteisingus ar klaidingus duomenis, už galimas neigiamas pasekmes atsako jis pats.
15.2. Pirkėjas turi užtikrinti, kad prisijungimo prie Elektroninės parduotuvės duomenys būtų saugūs ir neatskleisti tretiesiems asmenims. Duomenys turi būti žinomi tik Pirkėjui ir juos turėtų naudoti tik jis pats. Jeigu Pirkėjas įtaria, kad prisijungimo duomenys galėjo būti sužinoti kitų asmenų, jis privalo nedelsdamas pranešti apie tai Pardavėjui, taip pat informuoti apie bet kokį prisijungimo duomenų pažeidimą ar atskleidimą. Visi veiksmai, atlikti naudojantis Pirkėjo atpažinimo kodu, laikomi jo veiksmais, todėl Pirkėjas prisiima visą atsakomybę už jų pasekmes.
15.3. Pardavėjas neatsako už nuostolius, jei Pirkėjas, nepaisydamas Pardavėjo rekomendacijų ir įsipareigojimų, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors jam buvo suteikta tokia galimybė.
15.4. Pardavėjas nesirūpina informacija, pateikta kitų įmonių svetainėse, net jeigu Pirkėjas į jas pateko per nuorodas, esančias Pardavėjo Elektroninėje parduotuvėje.
16. Pardavėjo taikomos rinkodaros priemonės
Pardavėjas turi teisę organizuoti įvairias akcijas, keisti jų sąlygas ar jas nutraukti bet kuriuo metu. Asmeninius pranešimus apie akcijas Pardavėjas gali siųsti Pirkėjui tik tuomet, kai Pirkėjas yra suteikęs savo sutikimą.
17. Informacijos apsikeitimas
17.1. Pardavėjas siunčia visus pranešimus Pirkėjo nurodytu elektroninio pašto adresu, pateiktu registracijos, užklausos ar užsakymo metu.
17.2. Pirkėjas privalo visus pranešimus ir užklausas siųsti Pardavėjui naudojant e-prekybos kontaktus (tel.: +370 65540077, el. paštas: info@torx.lt) arba konkretaus Pardavėjo darbuotojo kontaktus, su kuriuo yra susisiekta.
18. Baigiamosios nuostatos
18.1. Pardavėjas turi teisę bet kada keisti Taisykles, apie tai informuodamas Pirkėją pakeistose Taisyklėse. Taisyklių pakeitimas nesukelia pasekmių jau sudarytoms Sutartims pagal ankstesnes Taisykles.
18.2. Pirkėjas ir Pardavėjas sutaria, kad visa informacija, pateikta Elektroninėje parduotuvėje (įskaitant šias Taisykles, informaciją apie Pardavėją, siūlomas prekes ir paslaugas, jų savybes bei Pirkėjo teises atsisakyti pirkimo-pardavimo Sutarties), laikoma pateikta raštu.
18.3. Visi nesutarimai, kylantys iš pirkimo-pardavimo sutarties tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, sprendžiami derybomis.
18.4. Vartojimo ginčus be teismo nagrinėja Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, kurios adresas: Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt. Pirkėjas taip pat gali pateikti prašymus ar skundus dėl Elektroninėje parduotuvėje įsigytos Prekės elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje: http://ec.europa.eu/odr/.
18.5. Nepavykus pasiekti susitarimo, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka Vilniaus miesto teismuose.
18.6. Šios Taisyklės parengtos laikantis Lietuvos Respublikos teisės aktų.